środa, 30 kwietnia 2014

Risotto.

Powoli to się staje blog kulinarny, a mistrzynią w kuchni to ja nie jestem:P Dzisiaj chciałam Wam przedstawić wersję Mojego risotto w sumie przepis Mojego chłopaka, a wykonanie Moje:) Mam nadzieje, że przepis przypadnie Wam do gustu. Jest szybki i dobry.

Składniki ( 2 osoby):
  • 1 torebka ryżu
  • 2 piersi z kurczaka
  • 30 dag pieczarek
  • pół papryki ( można dodać całą, ale ja nie przepadam więc dałam pół i tak wybierałam:P:)
  • sól morska i świeżo mielony pieprz
  • przyprawa do kurczaka
  • olej

Przygotowanie:
 Pierś z kurczaka pokroić w kostkę przyprawić solą, pieprzem i przyprawą do kurczaka, a następnie usmażyć na rozgrzanym oleju. 

W międzyczasie ugotować ryż w osolonej wodzie. Po usmażeniu piersi przekładamy je do miseczki. Na rozgrzany olej wrzucamy pokrojone w kostkę pieczarki oraz paprykę lekko solimy.

 Pieczarki mają się przyrumienić, a papryka ma być miękka. Do warzywa dodajemy pierś i ugotowany ryż i wszystko chwilę podsmażamy, żeby połączyły nam się smaki a ryż zrumienił. 


Można wykładać do miseczek:D

Smacznego!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz